Sách tiếng anh chuyên ngành chăm sóc khách hàng, English for customer care oxford
Tác giả11bilingo Tiếng anh online 1 kèm 1
Ngày đăng10/ 02/ 2022
Bình luận0 Bình luận
Tiếng Anh chuyên ngành Chăm sóc khách hàng, English for customer care là một phần của EXPRESS SERIES. Đây là cuốn sách học nhanh lý tưởng dành cho các chuyên gia hay các bạn làm trong lĩnh vực chăm sóc khách hàng, những người cần giao tiếp hiệu quả với khách hàng bằng tiếng Anh, dù là gặp trực tiếp, qua điện thoại hay bằng văn bản. Nó có thể được sử dụng để bổ sung cho một cuốn sách giáo khoa thông thường, như một khóa học chuyên sâu độc lập để tự học.
Part of: Express Series
Level: Express Series: Professions
ISBN: 978-0-19-457906-3
Pages: 80
Binding: Mixed media format
Dimensions: 260x195 mm
Sách bao tiếng anh chuyên ngành chăm sóc khách hàng, English for customer care bao gồm 6 bài như sau:
Unit 1: Introduction to customer care. Topics: customer care success, customer care businesses, and jobs, surprising facts about customer care. Language Tips and strategies: skills and qualities for good, Customer care
Unit 2: face to face with customers. Topics: Body language. A company visit, meeting do’s and don’ts, at a trade fair, the invisible customer. Language Tips and strategies: basic socializing language, the importance of small talk, follow-up, steps for winning customers in your presentations.
Unit 3: Dealing with customers on the phone. Topics: general telephoning, the customer care phone call, What the customers really hear. Language Tips and strategies: : Being courteous on the phone, making sure you understand, making arrangements.
Unit 4: Call center success. Topics: taking an order, hotline troubles shooting, customer-centered call centers. Language Tips and strategies: the first impression, clarifying and explaining, checking comprehension.
Unit 5: Delivering customer care. Topics: Effective letters and emails, formal and informal writing styles, the five Cs of customer care writing, A case study. Language Tips and strategies: salutations and closes, standard phrases for handling, customers (connecting with the reader, taking action, etc.), Enclosure, and attachments.
Unit 6: Dealing with problems and complaints. Topics: complaint strategies and policies, the letter of apology, explaining company policy, some opinion about complaints and apologies. Language Tips and strategies: Softening bad news and apologizing, problem-solving steps.
Link youtube file nghe audio của sách tiếng anh chuyên ngành chăm sóc khách hàng, English for customer care.
Sách này các bạn có thể tự học, Tuy nhiên nếu các bạn cần 1 giáo viên nước ngoài có thể song hành và hướng dẫn bạn học thì bạn có thể đăng ký khóa học tiếng anh chuyên ngành chăm sóc khách hàng online 1 kèm 1.
♻ 11Bilingo giảng dạy các khóa học tiếng anh bao gồm: tiếng anh online 1 kèm 1, tiếng anh giao tiếp online 1 kèm 1, tiếng anh thương mại online 1 kèm 1, tiếng anh cho trẻ em online 1 kèm 1, Luyện thi ielts online 1 kèm 1, luyện thi Starters online 1 kèm 1, luyện thi movers online 1 kèm 1, luyện thi flyers online 1 kèm 1…
Nếu bạn muốn tìm kiếm giáo viên nước ngoài đào tạo cho mình các khóa tiếng anh online 1 kèm 1.Bạn có thể liên lạc với 11bilingo qua các kênh sau nhé: